Παρά
την οξύτατη οικονομική κρίση, οι πολυεθνικές και άλλοι
μεγαλοεπιχειρηματίες επέβαλαν μέσα στη χρονιά που πέρασε ανατιμήσεις σε
όλη την γκάμα των προϊόντων πλατιάς κατανάλωσης
Η
συγκυβέρνηση του μαύρου μετώπου κατεδαφίζει μισθούς, συντάξεις,
κοινωνικά επιδόματα, και οι επιχειρηματίες - αρπακτικά των ειδών
διατροφής και των καυσίμων, συνεχίζουν απτόητοι την αισχρή επίθεση σε
βάρος τού σταθερά μειούμενου λαϊκού εισοδήματος με αλλεπάλληλες
ανατιμήσεις δεκάδων ειδών πρώτης ανάγκης.
Αυτή η εικόνα προκύπτει από την εξέλιξη του πληθωρισμού το Δεκέμβρη του 2011, ο οποίος κατά τα άλλα εμφανίζει τάσεις μείωσης. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, ο δείκτης τιμών καταναλωτή σε ετήσια βάση το Δεκέμβρη του 2011, εμφανίζει αύξηση 2,4%, έναντι 2,9% τον προηγούμενο Νοέμβρη και 5,2% το Δεκέμβρη του 2010.
Από τη μέτρηση της μέσης δωδεκάμηνης περιόδου προκύπτει αύξηση του γενικού δείκτη κατά 3,3%, έναντι 3,6% τον προηγούμενο Νοέμβρη και 4,7% το Δεκέμβρη του 2010.
Αυτή η εικόνα όμως είναι επίπλαστη, σε ό,τι αφορά την ακρίβεια που πολιορκεί τα φτωχά λαϊκά στρώματα, σε περίοδο πρωτοφανούς υποχώρησης της οικονομικής δραστηριότητας, εκτίναξης της ανεργίας και βίαιης, σφοδρής επίθεσης σε βάρος των εισοδημάτων των μισθοσυντήρητων. Ετσι, τη στιγμή κατά την οποία ο γενικός δείκτης της περιόδου Δεκέμβρης 2011 - Δεκέμβρης 2010, εμφανίζεται να υποχωρεί στο 2,4%, η ομάδα «διατροφή και μη αλκοολούχων ποτών» εμφανίζει αύξηση 4,3%, η οποία είναι υπερδιπλάσια της αντίστοιχης περιόδου 2010 προς 2009 - οπότε και σημειώθηκε αύξηση 1,9% - και η τρίτη μεγαλύτερη μέσα στο 2011, μετά τις ομάδες «στέγαση», η οποία σημείωσε αύξηση 7,9% και «αλκοολούχα ποτά - καπνός» με αύξηση 4,6%.
Είναι εμφανές ότι τη στιγμή, κατά την οποία το λαϊκό εισόδημα καταρρέει, σαν συνέπεια της εφαρμογής των ταξικών κυβερνητικών μέτρων, τα μονοπώλια στο χώρο των τροφίμων εξαπολύουν επίθεση τιμών καθ' όλη τη διάρκεια του 2011. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι την περίοδο Δεκέμβρης 2011 - Δεκέμβρης 2010, στο χώρο των τροφίμων - μη αλκοολούχων ποτών, σημειώθηκαν οι ακόλουθες ανατιμήσεις.
- ζάχαρη 22,9%
- λαχανικά νωπά 11,5%
- καφές 9,6%
- χυμοί φρούτων 8,2%
- φρούτα νωπά 7,7%
- αναψυκτικά 7,2%
- ψάρια νωπά 6,4%
- γαλακτοκομικά - αυγά 4%
- δημητριακά και παρασκευάσματα 3,8%
- κρέατα γενικά 1,8%
- έλαια και λίπη 1,6%
Μόνο μέσα στο Δεκέμβρη 2011 - σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα Νοέμβρη - τα νωπά λαχανικά ανατιμήθηκαν κατά 5,7%, τα νωπά ψάρια κατά 1,2%, τα κρέατα και τα γαλακτοκομικά και αυγά κατά 0,4%.
Αντίστοιχη εικόνα προκύπτει και στην ομάδα «στέγαση», η οποία σε ετήσια βάση σημείωσε αύξηση 7,9% - έναντι 7,5% την αντίστοιχη περσινή περίοδο - και με την επίδοση αυτή καταλαμβάνει την πρώτη θέση στο μέτωπο της ακρίβειας. Σε αυτό συνέβαλε η αύξηση της τιμής του φυσικού αερίου κατά 39,2%(!) και του πετρελαίου θέρμανσης κατά 25,3%(!)
Το 2011 σημαντικές ανατιμήσεις είχαμε και σε: αστικές συγκοινωνίες 30%, τέλη κυκλοφορίας - διόδια 9,9%, νοσοκομεία - κλινικές 8,5%, καπνός 5,5%, ηλεκτρισμός 3,4%.
Αυτή η εικόνα προκύπτει από την εξέλιξη του πληθωρισμού το Δεκέμβρη του 2011, ο οποίος κατά τα άλλα εμφανίζει τάσεις μείωσης. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, ο δείκτης τιμών καταναλωτή σε ετήσια βάση το Δεκέμβρη του 2011, εμφανίζει αύξηση 2,4%, έναντι 2,9% τον προηγούμενο Νοέμβρη και 5,2% το Δεκέμβρη του 2010.
Από τη μέτρηση της μέσης δωδεκάμηνης περιόδου προκύπτει αύξηση του γενικού δείκτη κατά 3,3%, έναντι 3,6% τον προηγούμενο Νοέμβρη και 4,7% το Δεκέμβρη του 2010.
Αυτή η εικόνα όμως είναι επίπλαστη, σε ό,τι αφορά την ακρίβεια που πολιορκεί τα φτωχά λαϊκά στρώματα, σε περίοδο πρωτοφανούς υποχώρησης της οικονομικής δραστηριότητας, εκτίναξης της ανεργίας και βίαιης, σφοδρής επίθεσης σε βάρος των εισοδημάτων των μισθοσυντήρητων. Ετσι, τη στιγμή κατά την οποία ο γενικός δείκτης της περιόδου Δεκέμβρης 2011 - Δεκέμβρης 2010, εμφανίζεται να υποχωρεί στο 2,4%, η ομάδα «διατροφή και μη αλκοολούχων ποτών» εμφανίζει αύξηση 4,3%, η οποία είναι υπερδιπλάσια της αντίστοιχης περιόδου 2010 προς 2009 - οπότε και σημειώθηκε αύξηση 1,9% - και η τρίτη μεγαλύτερη μέσα στο 2011, μετά τις ομάδες «στέγαση», η οποία σημείωσε αύξηση 7,9% και «αλκοολούχα ποτά - καπνός» με αύξηση 4,6%.
Είναι εμφανές ότι τη στιγμή, κατά την οποία το λαϊκό εισόδημα καταρρέει, σαν συνέπεια της εφαρμογής των ταξικών κυβερνητικών μέτρων, τα μονοπώλια στο χώρο των τροφίμων εξαπολύουν επίθεση τιμών καθ' όλη τη διάρκεια του 2011. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι την περίοδο Δεκέμβρης 2011 - Δεκέμβρης 2010, στο χώρο των τροφίμων - μη αλκοολούχων ποτών, σημειώθηκαν οι ακόλουθες ανατιμήσεις.
- ζάχαρη 22,9%
- λαχανικά νωπά 11,5%
- καφές 9,6%
- χυμοί φρούτων 8,2%
- φρούτα νωπά 7,7%
- αναψυκτικά 7,2%
- ψάρια νωπά 6,4%
- γαλακτοκομικά - αυγά 4%
- δημητριακά και παρασκευάσματα 3,8%
- κρέατα γενικά 1,8%
- έλαια και λίπη 1,6%
Μόνο μέσα στο Δεκέμβρη 2011 - σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα Νοέμβρη - τα νωπά λαχανικά ανατιμήθηκαν κατά 5,7%, τα νωπά ψάρια κατά 1,2%, τα κρέατα και τα γαλακτοκομικά και αυγά κατά 0,4%.
Αντίστοιχη εικόνα προκύπτει και στην ομάδα «στέγαση», η οποία σε ετήσια βάση σημείωσε αύξηση 7,9% - έναντι 7,5% την αντίστοιχη περσινή περίοδο - και με την επίδοση αυτή καταλαμβάνει την πρώτη θέση στο μέτωπο της ακρίβειας. Σε αυτό συνέβαλε η αύξηση της τιμής του φυσικού αερίου κατά 39,2%(!) και του πετρελαίου θέρμανσης κατά 25,3%(!)
Το 2011 σημαντικές ανατιμήσεις είχαμε και σε: αστικές συγκοινωνίες 30%, τέλη κυκλοφορίας - διόδια 9,9%, νοσοκομεία - κλινικές 8,5%, καπνός 5,5%, ηλεκτρισμός 3,4%.
ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
Προτάσεις κατάργησης των Συλλογικών Συμβάσεων
Την ανατροπή της ισχύουσας Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης και το «πάγωμα» των μισθών προτείνει η διοίκηση της Συνομοσπονδίας
Τις
μεθοδεύσεις της μεγαλοεργοδοσίας που από κοινού προωθούν η ηγεσία της
Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) με το ΣΕΒ και την
πλειοψηφία της ΓΣΕΒΕΕ, για παραπέρα πετσόκομμα των μισθών των
εργαζομένων, πρόκειται να θέσει το προεδρείο της ΕΣΕΕ στην έκτακτη
συνεδρίαση του ΔΣ της Συνομοσπονδίας στις 18 του μήνα.
Με το κάλπικο και προκλητικό επιχείρημα της ...«διάσωσης μισθών και ταμείων», οι συνομιλητές του ΣΕΒ προτείνουν: Πρώτον, πάγωμα των μισθών στον ιδιωτικό τομέα για τα επόμενα τρία χρόνια, κάτι το οποίο ισοδυναμεί, σύμφωνα με τους ...νεότερους υπολογισμούς του προέδρου της ΕΣΕΕ, με πραγματικές μειώσεις 2,6%-3,8% με βάση τον επίσημο πληθωρισμό (προχτές το «υπολόγιζε» μέχρι 5,2%). Δεύτερον, μείωση του λεγόμενου «μη μισθολογικού κόστους», που ισούται με μείωση των ασφαλιστικών εισφορών και της φορολογίας των εργοδοτών, κατά 10%. Τρίτον, για την αναπλήρωση δήθεν των απωλειών που θα έχουν τα ασφαλιστικά ταμεία κατά 5 δισ. το 2011 και κατά 7 δισ. το 2012 από τη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών, να καθιερωθεί το «ασφαλιστικό τέλος» που θα αντιστοιχεί σε 1% επί του ετήσιου τζίρου των επιχειρήσεων, το οποίο να καταβάλλεται με τις περιοδικές δηλώσεις ΦΠΑ, αλλά να υπολογίζεται ως δαπάνη της επιχείρησης. Τέταρτον, να μειωθεί κατά 5% η φορολογία των επιχειρήσεων.
Την ίδια στιγμή, βάζοντας πλάτες στο μεγάλο κεφάλαιο η ΕΣΕΕ δεν κρύβει ότι πρόθεση των μεγαλοεργοδοτών, παράλληλα με το γκρέμισμα των μισθών στα όρια της φτώχειας, είναι η γενίκευση των ελαστικών μορφών απασχόλησης: «Το κόστος εργασίας ανά μονάδα προϊόντος, το ωριαίο κόστος εργασίας, η ανταγωνιστικότητα και η παραγωγικότητα δεν εξαρτώνται μόνο από το μισθολογικό κόστος, αλλά από το μη μισθολογικό κόστος, τον αριθμό των εργαζομένων, τις ώρες εργασίας και φυσικά το ΑΕΠ της χώρας».
Η ηγεσία της ΕΣΕΕ δεν παραλείπει να απονείμει εύσημα στη ΓΣΕΕ, που με απόφαση των παρατάξεων της πλειοψηφίας σπεύδει στο σφαγείο του «κοινωνικού διαλόγου» που στήνει ο ΣΕΒ. «Οι συμφωνίες των κοινωνικών εταίρων σε τέτοιου είδους ζητήματα έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα και κοινωνική νομιμοποίηση από οποιαδήποτε πολιτική απόφαση και οποιοδήποτε νομοθέτημα. Γι' αυτό και θεωρούμε πολύ θετική την παρουσία της ΓΣΕΕ στον κοινωνικό διάλογο», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Β. Κορκίδης.
Με το κάλπικο και προκλητικό επιχείρημα της ...«διάσωσης μισθών και ταμείων», οι συνομιλητές του ΣΕΒ προτείνουν: Πρώτον, πάγωμα των μισθών στον ιδιωτικό τομέα για τα επόμενα τρία χρόνια, κάτι το οποίο ισοδυναμεί, σύμφωνα με τους ...νεότερους υπολογισμούς του προέδρου της ΕΣΕΕ, με πραγματικές μειώσεις 2,6%-3,8% με βάση τον επίσημο πληθωρισμό (προχτές το «υπολόγιζε» μέχρι 5,2%). Δεύτερον, μείωση του λεγόμενου «μη μισθολογικού κόστους», που ισούται με μείωση των ασφαλιστικών εισφορών και της φορολογίας των εργοδοτών, κατά 10%. Τρίτον, για την αναπλήρωση δήθεν των απωλειών που θα έχουν τα ασφαλιστικά ταμεία κατά 5 δισ. το 2011 και κατά 7 δισ. το 2012 από τη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών, να καθιερωθεί το «ασφαλιστικό τέλος» που θα αντιστοιχεί σε 1% επί του ετήσιου τζίρου των επιχειρήσεων, το οποίο να καταβάλλεται με τις περιοδικές δηλώσεις ΦΠΑ, αλλά να υπολογίζεται ως δαπάνη της επιχείρησης. Τέταρτον, να μειωθεί κατά 5% η φορολογία των επιχειρήσεων.
Την ίδια στιγμή, βάζοντας πλάτες στο μεγάλο κεφάλαιο η ΕΣΕΕ δεν κρύβει ότι πρόθεση των μεγαλοεργοδοτών, παράλληλα με το γκρέμισμα των μισθών στα όρια της φτώχειας, είναι η γενίκευση των ελαστικών μορφών απασχόλησης: «Το κόστος εργασίας ανά μονάδα προϊόντος, το ωριαίο κόστος εργασίας, η ανταγωνιστικότητα και η παραγωγικότητα δεν εξαρτώνται μόνο από το μισθολογικό κόστος, αλλά από το μη μισθολογικό κόστος, τον αριθμό των εργαζομένων, τις ώρες εργασίας και φυσικά το ΑΕΠ της χώρας».
Η ηγεσία της ΕΣΕΕ δεν παραλείπει να απονείμει εύσημα στη ΓΣΕΕ, που με απόφαση των παρατάξεων της πλειοψηφίας σπεύδει στο σφαγείο του «κοινωνικού διαλόγου» που στήνει ο ΣΕΒ. «Οι συμφωνίες των κοινωνικών εταίρων σε τέτοιου είδους ζητήματα έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα και κοινωνική νομιμοποίηση από οποιαδήποτε πολιτική απόφαση και οποιοδήποτε νομοθέτημα. Γι' αυτό και θεωρούμε πολύ θετική την παρουσία της ΓΣΕΕ στον κοινωνικό διάλογο», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Β. Κορκίδης.
ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΦΟΡΤΗΓΑ - ΤΑΞΙ
«Ταφόπλακα» για τους αυτοαπασχολούμενους
- Στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών οι ρυθμίσεις Βορίδη για φορτηγά - βυτιοφόρα
- Τις επόμενες μέρες το ανάλογο νομοσχέδιο για τα ταξί
Με
την απόλυτη στήριξη των συνδικαλιστικών πλειοψηφιών στα φορτηγά και τα
ταξί η κυβέρνηση προχωράει ακάθεκτη στην παράδοση των οδικών
εμπορευματικών και επιβατικών μεταφορών στα μονοπώλια, δείχνοντας την
πόρτα της εξόδου από το επάγγελμα των χιλιάδων αυτοαπασχολούμενων στους
δύο κλάδους. Χτες, στο πλαίσιο του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου
Οικονομικών, κατατέθηκαν και επίσημα τα άρθρα που αφορούν το «άνοιγμα»
της αγοράς φορτηγών και βυτιοφόρων ΔΧ, την ίδια περίπου ώρα που στην
έδρα του υπουργείου Υποδομών η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών
ταξί τα «έβρισκε» με τον υπουργό Μ. Βορίδη σχετικά με την «απελευθέρωση»
της αγοράς των ταξί.
Τα άρθρα του πολυνομοσχεδίου που αφορούν την «απελευθέρωση» φορτηγών και βυτιοφόρων, προβλέπουν «άνοιγμα» του επαγγέλματος ένα χρόνο νωρίτερα απ' ό,τι ίσχυε με τον προηγούμενο νόμο Ρέππα, ακριβότερους κινητήρες «Euro5» για τα οχήματα, επιτρέπουν και σε φυσικά πρόσωπα να είναι κάτοχοι αδειών, ενώ εταιρείες χωρών εκτός ΕΕ, δεν θα μπορούν να αποκτούν άδεια οδικών εμπορευματικών μεταφορών. Επίσης, με Κοινή Υπουργική Απόφαση που αναμένεται να εγκριθεί το επόμενο διάστημα, θα καθοριστεί και το ύψος του διοικητικού τέλους που θα απαιτείται για την χορήγηση νέας άδειας.
Αμεση ήταν η αντίδραση του Σωματείου Ελαφρών Φορτηγών Αττικής που προκήρυξε για σήμερα 24ωρη απεργία με συγκέντρωση στις 10 το πρωί στην πλ. Κάννιγος και πορεία στη Βουλή. Σε σχετική του ανακοίνωση το Σωματείο υπογραμμίζει ότι η «κυβέρνηση του μαύρου μετώπου ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑ.Ο.Σ. συνεχίζει και επιταχύνει την επίθεση στους αυτοαπασχολούμενους στις μεταφορές. Ο υπουργός του ΛΑ.Ο.Σ., Βορίδης, ανέλαβε να ολοκληρώσει την παράδοση του κλάδου στο μεγάλο κεφάλαιο» και επισημαίνει ότι κανένας αυτοαπασχολούμενος δεν θα μπορεί να ανταγωνιστεί τις μεγάλες εταιρείες που θα αξιοποιήσουν αυτές τις ρυθμίσεις. Τέλος καλεί σε μαζικούς συντονισμένους αγώνες, μαζί με τους αυτοαπασχολούμενους των άλλων κλάδων και τους εργαζόμενους, ενάντια στην παράδοση του επαγγέλματος στο μεγάλο κεφάλαιο, για την κατάργηση της «απελευθέρωσης» των επαγγελμάτων, την διεκδίκηση προγράμματος αγοράς καινούριων φορτηγών με κρατική επιδότηση στο 50% της αξίας τους, την κατάργηση όλων των χαρατσιών, για δημόσια και δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη ανεξαρτήτως των χρεών στον ΟΑΕΕ.
Οπως «διέρρευσε» μετά το τέλος της συνάντησης, οι δύο πλευρές συμφώνησαν στην διατήρηση των λεγόμενων «πληθυσμιακών» κριτηρίων στα τετραθέσια ταξί για πόλεις και περιοχές όπου ο αριθμός τους είναι ήδη υψηλός, κάτι που θα χρησιμοποιηθεί και ως «το τυρί στη φάκα» για τη βάση του κλάδου. Ομως θα δοθούν νέες άδειες για 7θέσια και 9θέσια ταξί με την ταυτόχρονη παροχή κάποιου είδους «προτεραιότητας» ή άλλων «κινήτρων» για την απόκτησή τους στους σημερινούς κατόχους αδειών, ενώ μια σειρά προβλέψεις του Προεδρικού Διατάγματος Ρέππα που αφορούσαν «εξυπηρετήσεις» προς ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις, θα παραμείνουν.
πηγή ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Τα άρθρα του πολυνομοσχεδίου που αφορούν την «απελευθέρωση» φορτηγών και βυτιοφόρων, προβλέπουν «άνοιγμα» του επαγγέλματος ένα χρόνο νωρίτερα απ' ό,τι ίσχυε με τον προηγούμενο νόμο Ρέππα, ακριβότερους κινητήρες «Euro5» για τα οχήματα, επιτρέπουν και σε φυσικά πρόσωπα να είναι κάτοχοι αδειών, ενώ εταιρείες χωρών εκτός ΕΕ, δεν θα μπορούν να αποκτούν άδεια οδικών εμπορευματικών μεταφορών. Επίσης, με Κοινή Υπουργική Απόφαση που αναμένεται να εγκριθεί το επόμενο διάστημα, θα καθοριστεί και το ύψος του διοικητικού τέλους που θα απαιτείται για την χορήγηση νέας άδειας.
Αμεση ήταν η αντίδραση του Σωματείου Ελαφρών Φορτηγών Αττικής που προκήρυξε για σήμερα 24ωρη απεργία με συγκέντρωση στις 10 το πρωί στην πλ. Κάννιγος και πορεία στη Βουλή. Σε σχετική του ανακοίνωση το Σωματείο υπογραμμίζει ότι η «κυβέρνηση του μαύρου μετώπου ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑ.Ο.Σ. συνεχίζει και επιταχύνει την επίθεση στους αυτοαπασχολούμενους στις μεταφορές. Ο υπουργός του ΛΑ.Ο.Σ., Βορίδης, ανέλαβε να ολοκληρώσει την παράδοση του κλάδου στο μεγάλο κεφάλαιο» και επισημαίνει ότι κανένας αυτοαπασχολούμενος δεν θα μπορεί να ανταγωνιστεί τις μεγάλες εταιρείες που θα αξιοποιήσουν αυτές τις ρυθμίσεις. Τέλος καλεί σε μαζικούς συντονισμένους αγώνες, μαζί με τους αυτοαπασχολούμενους των άλλων κλάδων και τους εργαζόμενους, ενάντια στην παράδοση του επαγγέλματος στο μεγάλο κεφάλαιο, για την κατάργηση της «απελευθέρωσης» των επαγγελμάτων, την διεκδίκηση προγράμματος αγοράς καινούριων φορτηγών με κρατική επιδότηση στο 50% της αξίας τους, την κατάργηση όλων των χαρατσιών, για δημόσια και δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη ανεξαρτήτως των χρεών στον ΟΑΕΕ.
Τελειώνουν και τους ταξιτζήδες
Πλήρης
ταύτιση απόψεων διαπιστώθηκε κατά την διάρκεια της χτεσινής συνάντησης
μεταξύ του υπουργού Υποδομών Μ. Βορίδη και της «γαλαζοπράσινης»
πλειοψηφίας της Ομοσπονδίας των ταξί αναφορικά με το επικείμενο
νομοσχέδιο του υπουργείου για την εφαρμογή της «απελευθέρωσης» και σε
αυτό το επάγγελμα.Οπως «διέρρευσε» μετά το τέλος της συνάντησης, οι δύο πλευρές συμφώνησαν στην διατήρηση των λεγόμενων «πληθυσμιακών» κριτηρίων στα τετραθέσια ταξί για πόλεις και περιοχές όπου ο αριθμός τους είναι ήδη υψηλός, κάτι που θα χρησιμοποιηθεί και ως «το τυρί στη φάκα» για τη βάση του κλάδου. Ομως θα δοθούν νέες άδειες για 7θέσια και 9θέσια ταξί με την ταυτόχρονη παροχή κάποιου είδους «προτεραιότητας» ή άλλων «κινήτρων» για την απόκτησή τους στους σημερινούς κατόχους αδειών, ενώ μια σειρά προβλέψεις του Προεδρικού Διατάγματος Ρέππα που αφορούσαν «εξυπηρετήσεις» προς ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις, θα παραμείνουν.
πηγή ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου