ΤΑΞΙΚΑ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ

ΤΑΞΙΚΑ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ
"AMAT VICTORIA CURAM"="H ΝΙΚΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ"
για επικοινωνία και για τις αναρτήσεις,
τις σκέψεις και τις γνώμες σας,στο: predatorus_preda@easy.com

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

ΕΙΧΑΜΕ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΑDAL ......ΤΕΛΙΚΑ !!!

Ο NADAL ΟΠΩΣ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ TENNIS POINT ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΣΤΟ MASTERS!!!!
EYΤΥΧΩΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΥΓΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ!!!!

Αφήνει το Masters στο Παρίσι ο Rafa


Rafael Nadal -tennisnews.gr
Με μία ξαφνική του απόφαση ο Rafael Nadal αποφάσισε να μην παίξει στο Paris-Bercy. Οι φήμες φούντωσαν για τραυματισμό και κούραση και γρήγορα ο Ισπανός, Νο 1 της κατάταξης, έδωσε την απάντηση:
"Δεν είμαι χαρούμενος που θα πρέπει να αφήσω το Paris-Bercy φέτος. Αλλά μία τενοντίτιδα στο αριστερό μου χέρι το επιβάλλει. Την έπαθα επειδή πίεσα πιο πολύ τον εαυτό μου στην προπόνηση την προηγούμενη εβδομάδα και θα πρέπει να μείνω 6-7 ημέρες για ξεκούραση. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, αλλά ο γιατρός μου μου είπε πως χρειάζομαι αυτές τις ημέρες για ανετική θεραπεία και φυσιοθεραπεία. Ζητώ συγγνώμη από τους διοργανωτές καθώς πάντα εκεί τα περνούσα ωραία και το Παρίσι είναι από τις αγαπημένες μου πόλεις στον κόσμο. Θα πάω όμως εκεί για να δουλέψω με τα media και να μιλήσω στους fans μου."


Πέρα από τις δηλώσεις του Nadal, νομίζουμε πως ο Rafa πραγματικά χρειαζόταν αυτό το break, ειδικά τώρα που ξαναπαίζει σε σκληρές επιφάνειες που έχει δείξει ότι τον καταπονούν περισσότερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου