ΤΑΞΙΚΑ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ

ΤΑΞΙΚΑ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ
"AMAT VICTORIA CURAM"="H ΝΙΚΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ"
για επικοινωνία και για τις αναρτήσεις,
τις σκέψεις και τις γνώμες σας,στο: predatorus_preda@easy.com

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

ΕΝΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΡΩΤΑΕΙ ΜΕ ΝΟΗΜΑ............

Δευτέρα, 7 Φεβρουαρίου 2011

Μία ερώτηση για καταστηματάρχες όπου καπνίζουν

Αγαπητοί καταστηματάρχες,
Επειδή σε όλα σχεδόν τα καταστήματα έχετε αναρτήσει (υποχρεωτικά βέβαια) το σήμα της απαγόρευσης του καπνίσματος, θα ήθελα να μου απαντήσετε σε κάτι.Αν εγώ έρθω και πιω έναν καφέ, και δω ότι καπνίζουν και επικρατεί η γνωστή μπόχα της τσιγαρίλας, φταίω εγώ να μην πληρώσω? Όπως εσύ καταστηματάρχη με κοροϊδεύεις μες στα μούτρα μου και δε με σέβεσαι, εγώ γιατί να σεβαστώ το νόμο που λέει να πληρώσω τον καφέ μου? Πείτε μου ειλικρινά, θα φταίω? Εγώ ο ίδιος θα σας προκαλέσω να φωνάξετε την αστυνομία.Και τη δημοτική και την κανονική και όποια θέλετε.Για να δούμε τότε, μήπως επιτέλους σεβαστείτε κάποιο νόμο.Δε φτάνει που έχουν κλείσει παράνομα όλες οι καφετέριες τους δρόμους με πέργκολες και μουσαμάδες για να επιτρέπουν το κάνισμα, φωνάζουν κι από πάνω.Είναι τελείως παράνομο βέβαια γιατί ο νόμος λέει ότι πρέπει οι 2 από τις 4 πλευρές του καταστήματος να είναι τελείως ανοιχτές.Και παρτε το απόφαση: Όταν όλοι οι καταστηματάρχες εφαρμόσουν το νόμο και σερβίρουν καλά πράγματα και σε λογικές τιμές, δεν πρόκεται να χάσουν ούτε Ευρώ, αντιθέτως θα αυξηθεί η πελατεία τους.Αλλά στη χώρα της αμορφωσιάς και της κουτοπονηριάς, οι περισσότεροι δεν καταλαβαίνουν.Εγώ πάντως δεν πρόκειται προσωπικά να δεχτώ πλέον καμμία κοροϊδία από κανέναν καταστηματάρχη.Και ό,τι γίνει.Αρκετά πια μ'αυτή την αηδία να βγαίνεις από ένα μαγαζί και να βρωμάς πατόκορφα.Δε λέω ακρότητες για παραίτηση από ασφαλιστικά ταμεία και τέτοια, το λογικό λέω.Και πρέπει και οι Έλληνες πελάτες επιτέλους να μην απαιτούν από τα μαγαζιά να καπνίζουν.Σεβάσου ρε Ελληνάρα επιτέλους τον διπλανό σου.Γι'αυτό πάμε κατά διαόλου σε όλους τους τομείς.Και αλήθεια, για εσάς που λέτε ότι πρέπει οι μη καπνιστές να ασχοληθούμε με πιο σημαντικά θέματα, θα αντιστρέψω την ερώτηση.Γιατί δεν συμμορφώνεστε με το νόμο, να μην γκρινιάζετε και να ασχοληθείτε εσείς με πιο σημαντικά θέματα? Αν το θέμα της υγείας μου πάνω απ'όλα είναι σημαντικό για μένα, αφήστε με να το κρίνω εγώ.

πηγη tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου