ΤΑΞΙΚΑ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ

ΤΑΞΙΚΑ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ
"AMAT VICTORIA CURAM"="H ΝΙΚΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ"
για επικοινωνία και για τις αναρτήσεις,
τις σκέψεις και τις γνώμες σας,στο: predatorus_preda@easy.com

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΟ ΕΓΧΩΡΙΟ ΠΡΟΪΟΝ Βύθιση 6,9% στο εννεάμηνο



Οξύνεται η καπιταλιστική κρίση. Κατρακύλα ήδη 13,6% στην τελευταία 3ετία
Από το κακό στο χειρότερο συνεχίζουν όλοι οι δείκτες μέτρησης της οικονομικής δραστηριότητας στη χώρα, με τη βύθιση του παραγόμενου ΑΕΠ στο 9μηνο του 2011 να φτάνει στο 6,9%, με την κατάσταση που διαμορφώνεται να διαψεύδει μία προς μία όλες τις προηγούμενες εκτιμήσεις των ιμπεριαλιστικών οργανισμών, μαζί και την πολύ πρόσφατη από την πλευρά της Κομισιόν.
Σύμφωνα με τη στατιστική υπηρεσία (ΕΛΣΤΑΤ), το καλοκαίρι φέτος, και για το γ' τρίμηνο (Ιούλης - Σεπτέμβρης), όπου παραδοσιακά οι ρυθμοί του ΑΕΠ είναι οι καλύτεροι που εμφανίζονται μέσα στο κάθε 12μηνο, ο ρυθμός της κατρακύλας έπιασε το 5,2%, σε μια εξέλιξη που προαναγγέλλει την παραπέρα όξυνση της καπιταλιστικής κρίσης. Είναι απόλυτα, βέβαιο, ότι και ο ρυθμός πτώσης του ΑΕΠ, που η Κομισιόν για το 12μηνο του 2011 τον «έβλεπε» στο 5,5%, θα αποδειχτεί για μια ακόμη φορά κατώτερος από την πραγματικότητα. Με τις υπερεκτιμήσεις τους για το παραγόμενο ΑΕΠ, με βάση το οποίο διαμορφώνουν τους στόχους για τα φορολογικά έσοδα και τα άλλα κονδύλια του κρατικού προϋπολογισμού, έρχονται να εμφανίσουν τις νέες τρανταχτές αποκλίσεις και αστοχίες τους, που, με τη σειρά τους, αξιοποιούνται για τα επόμενα πρόσθετα αντιλαϊκά πακέτα. Χαρακτηριστικό είναι και το γεγονός ότι η επίσημη ανεργία, τον Αύγουστο φέτος, έσπασε κάθε προηγούμενο κοντέρ, για να διαμορφωθεί στο 18,4%.
Σύμφωνα με τα «αναθεωρημένα στοιχεία» από την ΕΛΣΤΑΤ, οι ρυθμοί πτώσης απογειώθηκαν από 3,2% για το 2009, στο 3,5% για το 2010 και σε 6,9% στο 9μηνο του 2011, με τη συνολική κατρακύλα να φτάνει στο 13,6%.
Με αναιμικούς ρυθμούς εξελίσσεται το ΑΕΠ τόσο στα 27 κράτη της ΕΕ όσο και στο λεγόμενο σκληρό πυρήνα της Ευρωζώνης. Σύμφωνα με τα στοιχεία, από την κοιναγορίτικη στατιστική υπηρεσία (Γιούροστατ), οι ρυθμοί ενίσχυσης του ΑΕΠ της Ευρωζώνης καταγράφονται στο 1,4% (γ' τρίμηνο) από 1,7% (β' τρίμηνο) και 2,4% (α' τρίμηνο), επανεμφανίζονται, δηλαδή, οι ρυθμοί «κόπωσης». Η ίδια η Κομισιόν, στην πρόσφατη έκθεση, διαπιστώνει ότι η «ανάπτυξη έχει σταματήσει στην Ευρώπη και υπάρχει κίνδυνος νέας ύφεσης», ακόμη ότι «ουδεμία βελτίωση προβλέπεται για την κατάσταση της ανεργίας συνολικά στην ΕΕ».
ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ
Με υψηλά πάντα επιτόκια
Το Ελληνικό Δημόσιο συνεχίζει να δανείζεται με τοκογλυφικούς όρους από την «αγορά» στις βραχυπρόθεσμες εκδόσεις τίτλων που πραγματοποιεί.
Με επιτόκιο 4,63%, ελαφρά υψηλότερο από την προηγούμενη έκδοση, δανείστηκε το Ελληνικό Δημόσιο 1,3 δισ. ευρώ, στη διάρκεια της χτεσινής δημοπρασίας εντόκων γραμματίων τρίμηνης απόδοσης. Στην αντίστοιχη προηγούμενη έκδοση τον Οκτώβρη είχε δανειστεί 1,625 δισ. ευρώ, με επιτόκιο 4,61%.
Το ύψος των επιτοκίων στις εκδόσεις βραχυπρόθεσμων τίτλων είναι εξαιρετικά υψηλό, αν αναλογιστούμε ότι στην προ κρίσης περίοδο, για δάνεια βραχυχρόνιας περιόδου (3 ή 6 μήνες), το επιτόκιο κυμαινόταν περί το 1,5%.
Η απειλή εκδήλωσης μιας νέας διεθνούς οικονομικής κρίσης αναμένεται να οδηγήσει σε νέα άνοδο τα επιτόκια δανεισμού κρατών και επιχειρήσεων από τις τράπεζες, γεγονός που σημαίνει ότι την επόμενη περίοδο το επιτόκιο δανεισμού του Ελληνικού Δημοσίου για βραχυχρόνια περίοδο θα ξεπεράσουν και το 5%.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ
Λανσάρει «καλή απελευθέρωση» στα ταξί
Σε φάση αγωνιστικής ετοιμότητας οι δυνάμεις της ΠΑΣΕΒΕ στον κλάδο
Το πανό της ΠΑΣΕΒΕ ξεκαθαρίζει ποιο είναι το αίτημα των αυτοκινητιστών: «Οχι στην παράδοση του κλάδου στο μεγάλο κεφάλαιο - Φτηνό ταξί για το λαό»
Η παράδοση του κλάδου των οδικών επιβατικών μεταφορών σε λίγες μεγάλες επιχειρήσεις με ταυτόχρονη μετατροπή των χιλιάδων αυτοαπασχολούμενων ταξιτζήδων σε φτηνό ευέλικτο εργατικό δυναμικό χωρίς δικαιώματα, είναι ανάμεσα στις πρώτες προτεραιότητες της συγκυβέρνησης και του νέου υπουργού Υποδομών Μ. Βορίδη.Ο Μ. Βορίδης, μιλώντας χτες σε ραδιοφωνικό σταθμό, άφησε να εννοηθεί ότι δεν είναι μέσα στις προθέσεις του να προωθήσει την «πολιτική Ραγκούση», λέγοντας ότι το ζήτημα της κατάργησης των πληθυσμιακών κριτηρίων - που είχε γίνει αιχμή του δόρατος για την «πρασινογάλαζη» συνδικαλιστική ηγεσία του κλάδου των ταξί - «δεν το διάβασε στο Μνημόνιο». Πηγές του υπουργείου ανέφεραν ότι υπάρχει σχέδιο από το ΛΑ.Ο.Σ. για την απελευθέρωση των οδικών μεταφορών, που σύντομα θα εμφανιστεί υπό τη μορφή νομοσχεδίου, στο οποίο θα προβλέπονται αλλαγές στον κλάδο των ταξί έχοντας ως άξονα το Προεδρικό Διάταγμα Ρέππα.
Ωστόσο, όλα τα παραπάνω αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα του πολιτικού καιροσκοπισμού του κόμματος του Καρατζαφέρη, αλλά και του ιδιαίτερα επικίνδυνου χαρακτήρα της κυβέρνησης - σφαγείου υπό τον Λ. Παπαδήμο. Διότι την ίδια στιγμή που η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών προσπαθεί να εμφανιστεί ως «διαλλακτικότερη» στο ζήτημα της απελευθέρωσης και να κάμψει τις αντιδράσεις του κλάδου, προσπαθεί να νομιμοποιήσει στη συνείδηση των αυτοαπασχολούμενων ταξιτζήδων την καταστροφική πολιτική στο ζήτημα των οδικών μεταφορών που επιτάσσει το μονοπωλιακό κεφάλαιο.
Αρκεί να θυμίσουμε ότι η θέση του ΛΑ.Ο.Σ. στο ζήτημα της «απελευθέρωσης», έτσι όπως είχε εκφραστεί με επίσημη ανακοίνωση του κόμματος στις 21 Ιούλη, προέβλεπε την πλήρη κατάργηση όλων των εδαφικών περιορισμών στην άσκηση του επαγγέλματος του αυτοκινητιστή, αλλά και την κατάργηση κάθε πληθυσμιακού κριτηρίου στην έκδοση νέων αδειών. Ελεγε συγκεκριμένα: «Η πρόταση του ΛΑ.Ο.Σ. για τα ταξί είναι η εξής: Πρώτον, ενοποίηση όλων των ταξί της Ελλάδας και ελεύθερη εργασία όλων των ταξιτζήδων σε όλη την επικράτεια. Δεύτερον, λίστα προτεραιότητας μεταξύ των υπαρχόντων ιδιοκτητών ταξί για τη διάθεση νέων αδειών για την προσεχή δεκαετία, η οποία θα λειτουργεί ως εξής: 5 άδειες σε σημερινούς ιδιοκτήτες και 1 άδεια για νέους».
Είναι προφανές ότι οι υμνητές της 4ης Αυγούστου θα χρησιμοποιήσουν τους κυβερνητικούς θώκους που έλαβαν από το ΠΑΣΟΚ και την ΝΔ με το χειρότερο δυνατό τρόπο για τον εργαζόμενο λαό, προσπαθώντας να εμφανιστούν ως οι καλύτεροι εκφραστές των συμφερόντων του ντόπιου και ξένου κεφαλαίου. Στο συγκεκριμένο «μετερίζι» του αγώνα οι δυνάμεις της ΠΑΣΕΒΕ στα ταξί, έχοντας ενισχυμένες θέσεις στη βάση του κλάδου, εντείνουν τη δράση τους για να καταδείξουν τις καταστροφικές συνέπειες που θα έχει η εφαρμογή της «απελευθέρωσης», όπως κι αν αυτή μασκαρευτεί.

πηγή ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου