ΤΑΞΙΚΑ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ

ΤΑΞΙΚΑ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ
"AMAT VICTORIA CURAM"="H ΝΙΚΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ"
για επικοινωνία και για τις αναρτήσεις,
τις σκέψεις και τις γνώμες σας,στο: predatorus_preda@easy.com

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ - ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗΣ ΖΩΝΗΣ Επίδειξη αυταρχισμού για να επιβάλουν τα μεροκάματα πείνας


Παλικαρίσια απάντηση από τους μεταλλεργάτες, που αρνούνται να δουλεύουν σαν σκλάβοι
Απέρριψαν τους εργοδοτικούς εκβιασμούς οι εργάτες, «σε λίγο θα μας λέτε να δουλεύουμε τζάμπα...» τόνιζαν (φωτ. χτες στα Ναυπηγεία Ελευσίνας)
«Ράμπο» του Λιμενικού και των ΜΑΤ, είχαν στρατοπεδεύσει χτες από νωρίς το πρωί μέχρι το μεσημέρι, στην επισκευαστική βάση του Νέου Μώλου Δραπετσώνας, στην πύλη της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης στο Πέραμα, αλλά και μέσα στην πόλη του Περάματος (!) «στήνοντας» ένα πρωτοφανές σκηνικό εκφοβισμού και τρομοκρατίας! Το «σκηνικό» αυτό, όπως διαπιστώθηκε, καταρχήν είχε στόχο τους εργαζόμενους της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης, επειδή αυτήν την περίοδο συσπειρωμένοι στα ταξικά τους συνδικάτα δίνουν με μεγάλη αποφασιστικότητα τη μάχη για την υπογραφή της Τοπικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, κόντρα στην αντιλαϊκή πολιτική και το μνημόνιο.Τα σωματεία της Ζώνης από την περασμένη βδομάδα έχουν κηρύξει απεργία στα συνεργεία των εργολάβων που δεν έχουν υπογράψει ακόμα την ανανέωση της Τοπικής Συλλογικής Σύμβασης, όπως αυτά στο Μώλο Δραπετσώνας, ενώ από χτες το πρωί ξεκίνησε απεργία και σε συνεργεία που βρίσκονται στα Ναυπηγεία Ελευσίνας.
Οι εργάτες, παρά το γεγονός ότι έχουν να δουν μεροκάματο μέχρι και δύο χρόνια, περιφρουρούν την απεργία παλικαρίσια. Δίνουν την κατάλληλη απάντηση στη συντονισμένη επίθεση εργολάβων και συγκυβέρνησης που πατώντας στην τεράστια ανεργία του κλάδου - την οποία δημιούργησε η αντιλαϊκή πολιτική - επιδιώκουν να επιβάλουν ατομικές συμβάσεις με μεροκάματα πείνας. Να διαγράψουν δικαιώματα δεκαετιών.
Είναι χαρακτηριστικά τα όσα εκτυλίχθηκαν χτες τα χαράματα μπροστά στην πύλη των Ναυπηγείων Ελευσίνας. Ανάμεσα στους απεργούς των συνεργείων, ήταν και περίπου 70 ηλεκτροτεχνίτες του συνεργείου ZIEMENS. Τους προσέλαβε η εταιρεία μέσω του «ιδιωτικού γραφείου ευρέσεως εργασίας» - κοινώς δουλεμπορικό - με την επωνυμία «Adecco». Οι εργαζόμενοι αυτοί δουλεύουν με 44 ευρώ στο 8ωρο μεικτά (ενώ η Συλλογική Σύμβαση προβλέπει 99 ευρώ μεικτά στο 7ωρο), χωρίς διάλειμμα. Μάλιστα, αυτό το άθλιο καθεστώς τρέχει τώρα η κυβέρνηση να επεκτείνει, με την ενσωμάτωση στο ελληνικό Δίκαιο της σχετικής ευρωπαϊκής οδηγίας, όπως προβλέπει το δεύτερο μνημόνιο.
Ανθρωπος της εργοδοσίας απείλησε ευθέως τους εργαζόμενους ότι «αν δεν πάτε για δουλειά, δεν θα ξαναδείτε μεροκάματο»... Περήφανη ήταν η απάντηση των εργατών που του γύρισαν την πλάτη κι έμειναν σταθεροί στο πόστο της περιφρούρησης. «Δεν πάμε για δουλειά αν δεν εφαρμοστεί η Σύμβαση. Σε λίγο θα μας λέτε να δουλεύουμε τζάμπα» τόνισε χαρακτηριστικά ένας εργάτης!
Ακριβώς αυτή η παλικαρίσια στάση των εργατών ήταν προφανώς που σήμανε και συναγερμό στο μέτωπο συγκυβέρνησης εργοδοτών, φτάνοντας να παρατάξουν δυνάμεις των ΜΑΤ ακόμα και στην κεντρική πλατεία του Περάματος, την πλατεία Ηρώων!..
Παράσταση δυνάμεων του ΠΑΜΕ στην Εισαγγελία
Η παρουσία των δυνάμεων καταστολής, που όπως γνωστοποιήθηκε έγινε μετά από εισαγγελική παραγγελία, προκάλεσε την άμεση αντίδραση των δυνάμεων του ΠΑΜΕ, ταξικών σωματείων στεριάς και θάλασσας του Πειραιά και Λαϊκών Επιτροπών, οι οποίοι έκαναν παράσταση διαμαρτυρίας στην Εισαγγελία Πειραιά.
Εκεί αποκαλύφθηκε από συνδικαλιστές της Ζώνης, ότι μέσα στο πλοίο «ΘΕΟΦΙΛΟΣ», που επισκευάζεται στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας, υπήρχαν δεκάδες λιμενικοί που εμπόδιζαν την είσοδο σε συνδικαλιστές, ενώ την ίδια ώρα δούλευαν στο πλοίο εργαζόμενοι σε καθεστώς μαύρης ανασφάλιστης εργασίας, παραβιάζονταν στοιχειώδη μέτρα προστασίας και δεν υπήρχε ούτε άδεια εργασιών! Στην παράσταση συμμετείχαν και ναυτεργάτες από το πλήρωμα του πλοίου «ELLI T», το οποίο ο πλοιοκτήτης έχει παρατήσει στο Μώλο Δραπετσώνας εγκαταλείποντας τους ναυτεργάτες απλήρωτους, χωρίς τροφή και νερό, ενώ οφείλει στο ΝΑΤ 330.000 ευρώ. Εχουν απαιτήσει από τις 16 Φλεβάρη την παρέμβαση των διωκτικών αρχών και των αρμόδιων υπουργείων, χωρίς βέβαια αποτέλεσμα. Τηλεφωνική παρέμβαση στον εισαγγελέα έκανε και ο δήμαρχος Περάματος μετά από απαίτηση της Λαϊκής Επιτροπής της πόλης.
ΠΕΜΕΝ - ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ - ΠΕΕΜΑΓΕΝ
Επιστολή για το ν/σ για τους ενόπλους στα πλοία
Είναι άκρως επικίνδυνο για τη ζωή των ναυτεργατών και μετατρέπει τα καράβια σε πλωτές βόμβες έτοιμες ανά πάσα στιγμή να εκραγούν το νομοσχέδιο για τους ένοπλους φρουρούς. Αυτό προειδοποιούν τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, Ενωση Μαγείρων (ΠΕΕΜΑΓΕΝ), με προχτεσινή τους επιστολή τους προς τον πρωθυπουργό, Λ. Παπαδήμο, και τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Χρ. Παπουτσή.
Τα σωματεία τονίζουν ότι κατ' επανάληψη έχουν χαρακτηρίσει το νομοσχέδιο «άκρως επικίνδυνο» για τους ναυτεργάτες, την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα, θέση που, όπως επισημαίνουν, «τεκμηριώνεται μέσα από την πολύχρονη μελέτη του φαινομένου της πειρατείας και της ένοπλης ληστείας στη θάλασσα». Απέναντι στην προκλητική επιμονή της κυβέρνησης να ψηφίσει το νομοσχέδιο, τα σωματεία ρωτούν τον πρωθυπουργό, τον Χρ. Παπουτσή και τον αρχηγό του Λιμενικού τα εξής:
«1) Είναι γνωστό ότι τα πειρατικά κυκλώματα διαθέτουν οικονομική δύναμη, σημαντική υποδομή και είναι καλά εξοπλισμένα με σύγχρονα όπλα που μπορούν να προκαλέσουν ζημιά στα πλοία ακόμα και από απόσταση. Στις συνθήκες αυτές ζητάμε να απαντήσουν πώς τοποθετούνται στις θέσεις των σωματείων μας που τονίζουν πως η ύπαρξη ένοπλων φρουρών διαμορφώνει πραγματικά συνθήκες πολέμου, που μπορούν να οδηγήσουν σε μεγάλες ζημιές ακόμα και σε καταστροφές πλοίων, σε νεκρούς και βαριά τραυματίες σε μεγέθη που δεν θα συγκρίνονται με τις σημερινές συνέπειες και απώλειες σε ανθρώπινες ζωές;
2) Πώς τοποθετούνται απέναντι στις θέσεις των σωματείων μας που τονίζουν πως η ανταλλαγή πυρών σε πλοίο που μεταφέρει πετρέλαιο, παράγωγά του, αέρια και χημικές ουσίες, μπορεί να οδηγήσει σε πυρκαγιά, έκρηξη ή ακόμα και ανατίναξη του πλοίου με αποτέλεσμα νεκρούς και τραυματίες ναυτεργάτες;
3) Πώς τοποθετούνται στην εξέλιξη που αφορά σε ένοπλη αναμέτρηση επί του πλοίου και αν υπολογίζουν τις συνέπειες ή αν υπολογίζουν τις συνέπειες επικράτησης των πειρατών;
4) Πώς τοποθετούνται στο οφθαλμοφανές γεγονός που τονίζει ότι τα πλοία που θα φέρουν ένοπλους φρουρούς θα αντιμετωπιστούν από τα πειρατικά κυκλώματα ως ειδικοί στόχοι χρησιμοποιώντας καλύτερο σχεδιασμό και εξοπλισμό;».
Τα σωματεία επισημαίνουν: «Επειδή είναι γνωστές οι τραγικές συνέπειες που μπορεί να επιφέρει η ψήφιση και η εφαρμογή του νόμου που φέρνει η κυβέρνηση Παπαδήμου στη Βουλή, καθιστούμε προσωπικά υπεύθυνους για τα αποτελέσματα που θα προκαλέσει σε βάρος των ναυτεργατών, της ζωής τους και της σωματικής τους ακεραιότητας τον κ. πρωθυπουργό και τον κ. Παπουτσή ως επικεφαλής του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη».
ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ
Οργανώνονται για αποφασιστικές αναμετρήσεις
Μαζική σύσκεψη χτες στη ΠΕΜΕΝ
Η ακόμα πιο αποφασιστική οργάνωση των ναυτεργατών μέσα και έξω από τα καράβια με τη συγκρότηση επιτροπών αγώνα, η αποφασιστική τους συμμετοχή στις Λαϊκές Επιτροπές που έχουν συγκροτηθεί στον τόπο κατοικίας τους, η αποφασιστική ενίσχυση των δυνάμεων του ΠΑΜΕ, η κλιμάκωση της πάλης με πολύμορφες κινητοποιήσεις, είναι ορισμένοι από τους στόχους που τέθηκαν χτες στη διάρκεια σύσκεψης που έγινε στην κατάμεστη από εργάτες της θάλασσας εν ενεργεία και συνταξιούχους, αίθουσα της ΠΕΜΕΝ, την οποία διοργάνωσαν οι ναυτεργατικές Ενώσεις ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, Μαγείρων (ΠΕΕΜΑΓΕΝ), Συνταξιούχων ΝΑΤ και η Επιτροπή Ανέργων Ναυτεργατών.
Οπως αναδείχθηκε και εισηγητικά, ήδη η ανεργία ακόμα και με αυτά τα αναξιόπιστα στοιχεία του Γραφείου Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας το Γενάρη κατέγραψε τον αριθμό ρεκόρ των 3.689 εγγεγραμμένων ανέργων, ενώ οι ίδιοι οι υπάλληλοι του ΓΕΝΕ βεβαιώνουν ότι οι πραγματικοί άνεργοι είναι τριπλάσιοι. Από αυτούς το επίδομα ανεργίας ύψους... 294 ευρώ το πήραν οι 1.043! Στα καράβια της ακτοπλοΐας δεν υπάρχει εταιρεία που να εφαρμόζει την Συλλογική Σύμβαση και οι ναυτεργάτες αυτή την περίοδο βρίσκονται απλήρωτοι επί μήνες. Η εφαρμογή της άρσης του καμποτάζ και στην ακτοπλοΐα σημαίνει το διωγμό καταρχήν 4.000 ναυτεργατών από τις γενικές υπηρεσίες. Χώρια η νέα σφαγή των κύριων και επικουρικών συντάξεων που προβλέπει το νέο μνημόνιο. Και βέβαια, η πλειοψηφία της διοίκησης της ΠΝΟ είναι ενταγμένη στην υπηρεσία των εφοπλιστών και της κυβέρνησής τους.
«Να βάλουμε στόχο για οργάνωση μέσα και έξω από τα καράβια, για αλλαγή του συσχετισμού δύναμης και ισχυρά σωματεία που θα έχουν στόχο ότι τα πλοία χωρίς ναυτεργάτες δεν πάνε, αλλά χωρίς εφοπλιστές πάνε, για εξουσία στο λαό» τόνισε ο πρόεδρος της ΠΕΜΕΝ Σ. Τσιμπόγλου και συμπλήρωσε ότι «ο καπιταλισμός δεν ανατρέπεται κοιτώντας τον, αλλά ανατρέπεται όταν η εργατική τάξη, οι εργαζόμενοι αμφισβητήσουν την εξουσία του. Και ακόμα και γι' αυτά τα άμεσα ανακουφιστικά αιτήματα που διεκδικούν οι εργαζόμενοι, αυτός ο στόχος είναι καθοριστικός για τα ικανοποιήσουν».

πηγή ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου