ΤΑΞΙΚΑ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ

ΤΑΞΙΚΑ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ
"AMAT VICTORIA CURAM"="H ΝΙΚΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ"
για επικοινωνία και για τις αναρτήσεις,
τις σκέψεις και τις γνώμες σας,στο: predatorus_preda@easy.com

Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2011

ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΜΙΖΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ

Φαγοπότι των πολυεθνικών και στάχτη στα μάτια του λαού
Δεδομένη στον καπιταλισμό η σύμφυση των πολυεθνικών με τα αστικά κόμματα και τις κυβερνήσεις

Η υπόθεση των υποβρυχίων δείχνει ότι η σύμφυση του κεφαλαίου με τα κόμματά του είναι δεδομένη στον καπιταλισμό και πως η κρίση στην Ελλάδα δεν οφείλεται στη διαφθορά
Eurokinissi
Η προχθεσινή απόφαση του δικαστηρίου του Μονάχου, σχετικά με τις μίζες που έδινε σε Ελληνες πολιτικούς η γερμανική εταιρεία Ferrostaal, προκειμένου να εξασφαλίσει παραγγελίες υποβρυχίων, καταδείχνει την γενικευμένη σήψη του εκμεταλλευτικού συστήματος, τη σύμφυση του κεφαλαίου με τα κόμματά του και την υποκρισία του αστικού πολιτικού προσωπικού, που αποδίδει την κρίση στη διαφθορά και προπαγανδίζει τη θεσμική «εξυγίανση» του καπιταλισμού.
Η γερμανική εταιρεία είχε εμπλακεί στη σκανδαλώδη υπόθεση της παραγγελίας από το ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό των υποβρυχίων Τ-214 και της ανακατασκευής των παλαιότερων Τ-209. Σύμφωνα με την εισαγγελία του Μονάχου, μεταξύ 2000 - 2007, δαπανήθηκαν συνολικά πάνω από 62 εκατ. ευρώ για μίζες, ενώ ο γερμανικός όμιλος «HDW Ferrostaal» μπήκε στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά το 2002.
Η δικαστική απόφαση επέβαλε στη Ferrostaal πρόστιμο 140 εκατ. ευρώ, για δωροδοκία προσώπων σε Ελλάδα και Πορτογαλία από δύο πρώην υψηλόβαθμα στελέχη της, προκειμένου να «κλείσουν» οι παραγγελίες των υποβρυχίων. Σύμφωνα με τον Γερμανό δικαστή «σε μερικές χώρες είναι σχεδόν αδύνατο να κάνεις δουλειές χωρίς να δωροδοκήσεις, αλλά αυτό δεν μπορεί να αποτελεί δικαιολογία για τη γερμανική βιομηχανία», υποστήριξε κυνικά ο Γερμανός δικαστής, κρύβοντας και αυτός ότι η οικονομική συνδιαλλαγή μεταξύ πολυεθνικών και αστικών κυβερνήσεων, είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση, όπως απέδειξε και η υπόθεση της «Ζήμενς».
Χαρακτηριστικό, εξάλλου, του τρόπου με τον οποίο το αστικό σύστημα «τακτοποιεί» τις υποθέσεις του, είναι το γεγονός ότι το πρόστιμο που επιβλήθηκε είναι αποτέλεσμα συμβιβασμού της εταιρείας με τις εισαγγελικές αρχές και το δικαστήριο του Μονάχου, καθώς η Ferrostaal από την έναρξη της δίκης στις 15 Δεκέμβρη, είχε κάνει γνωστό ότι ήταν έτοιμη να πληρώσει για να κλείσει η υπόθεση. Σαν αποτέλεσμα, δύο πρώην ανώτατα στελέχη της εταιρείας, καταδικάστηκαν ως υπεύθυνοι για τις συναλλαγές, σε ξεχωριστή καταβολή προστίμων και φυλάκιση με αναστολή. Οπως ανέφεραν οι ίδιοι, οι μίζες μεταβιβάζονταν μέσω ενός κύκλου μεσαζόντων σε αξιωματούχους των δύο χωρών, που ήταν υπεύθυνοι για τη λήψη των τελικών αποφάσεων.
Η συγκεκριμένη υπόθεση και το σκεπτικό του δικαστή, επιβεβαιώνει επίσης ότι η σύμφυση ανάμεσα στα μονοπώλια και το πολιτικό τους προσωπικό δεν είναι αποκλειστικά ελληνικό φαινόμενο και πολύ περισσότερο δεν είναι η αιτία της καπιταλιστικής κρίσης, όπως διατείνονται αστοί και οπορτουνιστές.
Η συγκεκριμένη γερμανική εταιρεία είναι αυτή που επί υπουργίας Α. Τσοχατζόπουλου ανέλαβε με απευθείας ανάθεση την κατασκευή των περιβόητων 4 ελληνικών υποβρυχίων Τ-214, ενώ επί ημερών του Γ. Παπαντωνίου, στο υπουργείο Αμυνας υπογράφτηκε η σύμβαση για τον εκσυχρονισμό τριών υποβρυχίων «Τ-209». Για όλες αυτές τις παραγγελίες, το ελληνικό κράτος έχει μέχρι στιγμής πληρώσει περίπου 2,5 δισ. ευρώ και έχει παραλάβει, μετά από 6 χρόνια καθυστερήσεων, μόνο το πρώτο, το δοκιμαστικό υποβρύχιο «Παπανικολής», με αξία μεταπώλησης κατά τους Γερμανούς κατασκευαστές, 300 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για ένα σκάνδαλο διαρκείας που συνεχίζεται, καθώς όλη η παραγγελία παραμένει στον αέρα.

πηγή ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου